Oι τρόποι χρηματοδότησης, τα ρίσκα των εφοπλιστών, οι κρίσεις και το τεχνολογικό άλμα O Συμέων Παληός είναι από τους παραδοσιακούς Έλληνες πλοιοκτήτες, πέμπτης γενιάς. Όταν μιλάε...
Αποτελέσματα Αναζήτησης
Της Αναστασίας Βαμβακά* Ο απολογισμός της χρονιάς, επιβεβαιώνει την κυριαρχία των Ελλήνων εφοπλιστών στις αγορές και στις πωλήσεις πλοίων. Μέχρι και τα μέσα Δεκεμβρίου, οι “Gre...
MΗΝΑΣ ΤΣΑΜΟΠΟΥΛΟΣ* Όταν μιλάει ο Θανάσης Μαρτίνος ένας από τους ισχυρότερους Έλληνες εφοπλιστές με εντονότατο κοινωνικό έργο, όλα τα μάτια και τα αφτιά είναι στραμμένα σε εκείνον...
Το ενδιαφέρον τους επικεντρώνεται κυρίως στην αγορά tankers, με αναλυτές του κλάδου να εκτιμούν ότι η επιλογή τους δεν είναι τυχαία καθώς συμπίπτει με τις νέες ρωσικές κυρώσεις, αλ...
Η ναυτιλία πλέει σε θάλασσες κερδών. Τα δεξαμενόπλοια ζουν την δική τους άνοιξη, τα φορτηγά αν και οι ναύλοι έπεσαν παραμένουν όμως σε επίπεδο υψηλό ενώ και τα πλοία μεταφοράς εμπο...
Δυναμικό φίνις στις αγορές μεταχειρισμένων πλοίων το 2022 κάνουν οι Έλληνες πλοιοκτήτες. Από τις αρχές του χρόνου έως και τις 30 Οκτωβρίου 2022 έχουν δώσει ήδη 4,825 δισεκατομμύρια...
Δυναμικά συνέχισαν και το καλοκαίρι τις επενδύσεις τους στις αγορές μεταχειρισμένων πλοίων το 2022 οι Έλληνες πλοιοκτήτες. Από τις αρχές του χρόνου έως και τις 4 Σεπτεμβρίου 2022...
Τα 4 δισ. δολάρια φτάνουν οι αγορές μεταχειρισμένων πλοίων από την αρχή του έτους* Τα 4 δισ. δολάρια προσεγγίζουν οι αγορές μεταχειρισμένων πλοίων που έχουν πραγματοποιήσει οι Έλλη...
Με ταχύ ρυθμό θα διογκωθεί τα επόμενα χρόνια ο στόλος πλοίων μεταφοράς LNG και LPG των Ελλήνων εφοπλιστών, καθώς συνεχίζουν τις επενδύσεις σε νέο τονάζ, φτάνοντας, μάλιστα, σε αριθ...
Το α’ εξάμηνο του 2022 απέκτησαν 145 πλοία έναντι 3,06 δισ. δολ, εκ των οποίων 78 είναι φορτηγά, 61 δεξαμενόπλοια, τρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, δύο υγραεριοφόρα και ένα άλλη...